Specialistul Heaven:

“Despre micropigmentare, cu specialistul HeavenBeauty&Wellness Studio”

CITESTE MAI MULT

Dvs. v-aţi pus această întrebare? Vă întreb, deoarece este esenţială pentru fiecare persoană care se respectă şi care are grijă de felul cum arată şi cum se simte.

Este o întrebare simplă, dar de răspunsul căreia depinde cum vă veţi simţi în momentul în care veţi călca pragul unui salon de înfrumusețare, dar şi cum vă veţi simţi după ce plecaţi de acolo.

Deoarece decizia este doar a dvs., merită să vă puneţi această întrebare cu 3 minute înainte de a vă hotărî ce pas ar trebui să faceţi!

Iată 5 întrebări la care dacă răspunsul dvs. este „DA”, alegeţi acel salon. Dacă la una dintre întrebări nu ştiţi ce răspuns ar trebui să daţi sau vă îndoiţi de el, mai căutaţi şi în altă parte.

1. Vă satisface aspectul exterior al personalului din acel salon?

Vreau să înţelegeţi că la un cosmetician/hair stylist nu vii doar pentru un tratament sau un sfat. Un cosmetician/hair stylist este persoana care îţi poate încărca bateriile energetice şi de acest fapt depinde cum vă veţi simţi în următoarea oră, zi, săptămână. Cosmeticianul/hair stylist-ul nu ar trebui să fie cel mai bun prieten, ci cel mai fidel, corect şi cinstit prieten pe care îl aveţi.

2. Vă satisface locul unde își desfășoară activitatea?

Este curat, igienic, plăcut aranjat, liniştit cabinetul? Se ajunge uşor în acea locaţie? Dacă nu aveţi maşină aveţi alte mijloace de transport la îndemână? Dar alte facilităţi există în zonă: restaurant, parc etc.?

3. Vă satisface calitatea produselor şi igiena instrumentelor?

În mod normal, produsele, instrumentele şi aparatele de sterilizat trebuie să fie puse la vedere. La fel ar trebui să se întâmple şi cu certificatele de funcţionare/diplomele sau certificatele persoanelor care lucrează în acel cabinet.

4. Ştiţi de cât timp lucrează cosmeticianul/hair stylist-ul dvs. în acel salon?

Faptul că un angajat alege să-şi păstreze locul de muncă mai bine de 3 ani în acelaşi salon demonstrează: 1. Seriozitatea echipei; 2. Calitatea serviciilor şi 3. Mulţumirea clienţilor faţă de angajaţi, dar şi mulţumirea angajaţilor pentru managementul salonului.

5. Sunteţi mulţumită de punctualitatea cosmeticianul/hair stylist-ul?

Dacă nu aţi fost nevoită să aşteptaţi și nici să vă grăbească să plecaţi mai repede din salon deoarece au venit alţi clienţi sau, şi mai rău, să fiţi refuzată pe motiv că „se încheie programul în 10 minute”, atunci răspunsul este „DA”, mergeţi la acel salon ori de câte ori simțiți nevoia.

Calitatea este percepută și definită diferit. Uneori, calitatea înseamnă seriozitate, încredere, o relaţie de durată şi multă energie pozitivă. Alteori, aceasta înseamnă și mai mulţi bani.

Dacă tot veni vorba de preţuri, în această privință trebuie să vă ghidaţi după două reguli simple: 1. Comparați preţurile şi calitatea serviciilor şi 2. mai răspundeți încă o dată la cele 5 întrebări de mai sus.

Frumuseţea însoţită de calitate poartă numele PERFECŢIUNII.

Contact

Adresa

Strada Viorele, nr 4, bl 22, scara 2, parter Bucureşti, sector 4

Program de lucru

Luni-Vineri: 09:00-21:00

Sâmbătă: 09:00-19:00

Programari

(021) 330.32.35

(031) 417.88.87

E-mail

studioheaven.bw@gmail.com

Conecteaza-te cu noi!

Aboneaza-te la Newsletter!

Aboneaza-te la Newsletter si primesti
5% discount
la serviciile noastre!